Βρείτε απαντήσεις σε συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με την αλλαγή παρόχου ρεύματος και φυσικού αερίου μέσα από την αξιοπιστία και την τεχνογνωσία της εταιρείας Protergia. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες, την ποιότητα των υπηρεσιών και τις σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις σχετικά με την αλλαγή παρόχου ενέργειας για το νοικοκυριό ή την επιχείρησή σας.

Πως μπορώ να αλλάξω προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος για ιδιώτες;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή δεν είναι καθόλου περίπλοκη, αντιθέτως το μόνο που απαιτείται από εσάς είναι η συμπλήρωση και η υπογραφή της Σύμβασης Προμήθειας της εταιρείας Protergia, προσκομίζοντας τα κατάλληλα δικαιολογητικά. Δεν απαιτείται καμία αλλαγή στο μετρητή της οικίας σας ή νέα εγκατάσταση στο ήδη υπάρχον δίκτυο.

Πως μπορώ να αλλάξω προμηθευτή ρεύματος για την επιχείρησή μου;

Η διαδικασία της μεταβίβασής σας στον προμηθευτή της Protergia είναι απλή, καθώς το μόνο που απαιτείται είναι η υπογραφή της Σύμβασης Προμήθειας με την εταιρεία και η προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών για τη χρήση ενός επαγγελματικού προγράμματος ενέργειας.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος για ιδιώτες;

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση που επιβαρύνει έναν νέο καταναλωτή ηλεκτρικού ρεύματος που επιλέγει την εταιρεία Volton για προμηθευτή του.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για αλλαγή προμηθευτή για την επιχείρησή μου;

Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση κατά τη μετάβασή σας στον προμηθευτή της Protergia.

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος για ιδιώτες;

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή θα χρειαστεί το χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας, αφού εφαρμόσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας από τον παλιό σας προμηθευτή. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα καθορίζεται από τις διαδικασίες που έχει θέσει ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ) για την Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση η Protergia θα καταβάλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για την άμεση διεκπεραίωση αυτού του αιτήματος.

Ποιο είναι το διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής προμηθευτή για μια επιχείρηση;

Το διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση αλλαγής προμηθευτή για την επιχείρησή σας, είναι περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησής σας. Φυσικά αυτό το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες που έχουν καθοριστεί από το Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ), με την εταιρεία Protergia να καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την άμεση διεκπεραίωση του αιτήματός σας.

Κατά τη διάρκεια της αλλαγής προμηθευτή υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή ρεύματος δεν θα υπάρξει η παραμικρή διακοπή της σύνδεσης. Συνεπώς η οικία σας δεν θα μείνει ούτε λεπτό χωρίς παροχή ρεύματος, καθώς η αλλαγή προμηθευτή αποτελεί μια εμπορική αλλαγή που δεν επηρεάζει την ίδια την παροχή σας. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας διασφαλίζεται από τον Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Σε περίπτωση βλάβης ή διακοπής ρεύματος που μπορώ να απευθυνθώ;

Σε κάθε περίπτωση βλάβης μπορείτε να απευθυνθείτε στο κέντρο βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ που αναγράφεται πάνω στο λογαριασμό που παραλαμβάνετε. Ο ΔΕΔΔΗΕ σε περίπτωση αλλαγής προμηθευτή παραμένει υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία και τη συντήρηση του δικτύου ενέργειας.

Η εταιρεία Protergia παρέχει τις υπηρεσίες της σε όλη την Ελλάδα;

Η εταιρεία της Protergia παρέχει με ηλεκτρική ενέργεια όλες εκείνες τις περιοχές που είναι μέρος του ελληνικού διασυνδεδεμένου συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, την Πελοπόννησο, την Εύβοια αλλά και τα ακόλουθα ελληνικά νησιά:

Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησο, Αμμουλιανή, Άνδρο, Αντίπαξους, Αντίπαρο, Γυαλί, Δήλο, Ελαφόνησο, Ζάκυνθο, Ηρακλειά, Θάσο, Θύμαινα,  Ιθάκη, Ίο, Κάλαμο, Κάλυμνο, Καστό, Κέα (Τζια), Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κύθηρα, Κω, Λειψούς, Λέρο, Λέσβο, Λευκάδα, Λήμνο, Μεγαλονήσι, Μεγανήσι, Μύκονο, Νάξο, Νίσυρο, Παξούς, Πάρο, Πόρο, Ρήνεια, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σάμο, Σίκινο, Σκιάθο, Σκόπελο, Σπέτσες, Σύρο, Σχοινούσα, Τέλενδο, Τήλο, Τήνο, Ύδρα, Φολέγανδρο, Φούρνους, Ψέριμο.

Φυσικά στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ εάν έχω άλλες ερωτήσεις;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτηση Πελατών της Protergia καθημερινά στο 2109861300 από τις 09:00 π.μ. έως τις 09:00 μ.μ., ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της εταιρείας θα βρίσκετε εκεί να σας ακούσει!